30 Aralık 2014 Salı

BUGÜN NE ALDIM?

Bu post biraz geç saate kaldı, uykuyla savaşıyorum ama bu postu yazmadan uyku haram bana.

Çok fazla uzatmadan hemen yazmaya başlıyorum. Geçen günlerde markafonide bodyshop mağazası açılmıştı ve 4 al 3 öde kampanyası vardı. Yaşadığım şehirde olmadığı için ben de bu tarz markaları internetten takip edip alıyorum genellikle. Bu arada markafoninin sıklıkla yaptığı bir bodyshop kampanyası bu 4 al 3 öde. Yalnız eğer 4 taneden fazla ürün alacaksanız 2 ayrı sipariş şeklinde verin. Fiyatları yüksek olanları bir grup yapın fiyatlara indirimler daha çok yansıyor o zaman. Eğer hepsini bir sepete atarsanız bu defa en düşük fiyatlı bedavaya geliyor buna dikkat edin.

Gelelim ürünlere. Dediğim gibi. Aslında çok fazla ürün aldım ama bugün hepsini paylaşmayı düşünmüyorum.

İlk olarak tanıtacağım ürün çay ağacı özlü tonik. Uzun süreli bir kullanımdan sonra sizleri daha çok bilgilendirebilirim, ama bendeki ilk izlenimi gayet kaliteli olduğu yönünde. Kokusu ferah. Hafif çay ve reçine karışımı bir koku. Ama herkesin sevebileceği bir kokusu olduğunu söyleyemeyeceğim. Yağlı ciltler için uygun olan bu tonik aynı zamanda gözenekleri sıkılaştırıyormuş. Benim cildim de gözenekli bir yapıya sahip olduğu için tam benlik bir ürün olduğunu düşünüyorum. Uzun bir kullanımın ardından sizleri daha çok bilgilendireceğim ilerleyen zamanlarda.


Tanıtacağım ikinci ürünse yine bodyshop markası olan argan yağı. Normalde bu mucizevi yağ durumuna çok da itimat eden biri değilim açıkçası. Çünkü artık bir çok şeyin orijinalini bulmak oldukça zor. Muhakkak kalitesiz bir şeylerle doyuruluyor ürünler. Son 2 yıldır bu argan yağları pek bir ilgi görmeye başladı. Ben de alıp denemek istedim. Bir de bodyshop markasının güveni ve bu ürünün orijinal olduğuna dair sertifikası olması beni ikna etti tabi. Argan yağını hem saçınız hem de cildiniz için kullanabiliyorsunuz. Bu oldukça olumlu bir özellik. Tek bir ürünle hem ssçlarınıza hem ellerinize hem tırnaklarınıza hem de vücudunuza bakım yapabiliyorsunuz. Hemen açıp ürünü denedim. Bakalım uzun süreli bir kullanımdan sonra bir fark görecek miyim? Sizleri seviyorum. Son görselimi de paylaşarak iyi geceler diliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder